Ju mund të keni diçka për të shitur dhe këtë ofertë doni ta lexojnë sa më shumë njerëz; mund të keni një faqe interneti, ku doni që të vijnë sa më shumë vizitorë për të marrë informacion rreth shërbimeve apo prodhimeve tuaja; mund të keni një faqe në Facebook, nëpërmjet së cilës qëndroni në kontakt të vazhdueshëm me klientët tuaj, duke ju prezantuar atyre gjithçka doni të shisni.
Pra nuk ka rëndësi nëse shisni vetëm një telefon, apo keni një agjenci imobilare me më shumë se 1.000 oferta për të publikuar. Ajo që ju duhet është, që ky informacion të përhapet sa më shumë aty ku duhet, pa qënë nevoja të bezdisni gjithë ditën me email-e spam, që e kanë efektin shumë të shkurtër (madje ka mundësi të futeni në listën e zezë ndonjë ditë).
Atëherë si duhet të veproni?
No comments:
Post a Comment